Bel ağrım kalça kemiklerimde ağrı sağ kasığımda sancı ve rahmimde aşırı baskı hissediyorum. Nişan gelmedi ama 1 haftadır çok fazla akıntım oluyor. En son nst sonucuma göre sancılar başlamış dedi doktor bence 5 güne kadar gelir bebişim. Son 15 zaten 10 gün düşüp hesaplıyorum ben ilk bebeğimde bu hesabım tuttu bakalım bunda tutacak mı ☺️