Subatta 2.bebegimi alicam kucagima nasipse. Ilk dogum sezeryan oldgu icin buda öyle olucak. Ilk dogumda 30 40 tl ye aldigim cirt cirtli korse takmistim ama hic faydasini gormedim. Ee tabi gobekte kaldi. O gobegin ustune bidaha hamilelik yasiyorum😊 iyi bir korse almak istiyorum. Memnun kalip kullananlar yazabilirmi💕