Mormenekse34 Sunny hatirladim evet, buyuk hayal kirikligi oldu bizim icin de Allahim sabrini verirse deneyecgm oluruna birakmayi… sizin icin de isteyen herkes icin de dua edecegim
Senaesmer Herşeyin hayırlısı olsun benimde ilk tüp bebek denemesi başarısiz oldu ilkten üzülmedim desemde sonradan aslında çok emek verip beklemişiz rabbim hayırlısını nasip etsin