Mormenekse34 Regl oldum bugn cok uzuldum, basari sansi dusuktu biliyorum ama hersey yolundayken neden olmuyor Neden neden olmuyor… Ne yapayim ben bu ay kızlar bi akıl verin😔
Miragee Mormenekse34 bende 2 olumsuz asılama sonrası kuşaktan dolma hayıt otu tohumu kullandım dedim ki nolacak dene ya tutarsa… O ay denedim ve o ay hamile kaldım rabbim sana da nasip etsin.. Bu gece senin için dua edeceğim
Minoss Mormenekse34 canın sağolsun bırak çocuk düşünmeyi hamile olacginda yapamacagin şeyleri yapmaya başla kafandan at rahatla biliyorum bende çok yaşadım bu durumları ama kendini cocukdan arındırıp aman çocuk yokken bu ayda olmamisken şuraya bakıma ona buna gidiyim şunun yapıyım nasılsa hamileliğim yok de kendini bırak en önemlisi çocuk için ilişkiye girme benim en çok yaptığım hataydı sırf o olsun diye oluyordu çoğu zaman bırak rahatla
Kimkibu Mormenekse34 2 kere başarısız aşılama deneyimim var emin ol çok iyi anlıyorum seni o kadar umutlanıp o kırmızı lekeyi görünce dünyan dönmüş gibi oluyor.. ama şunu çok iyi anladım herseyde vardır bir hayır de allaha dua et kafanı boşalt düşünme ne kadar üstüne düşersen o kadar stres olursun ve stres bir numaralı düşman zaten.. stres yapmadıgın sürece daha güzel sonuclar alıyorsun.. bence bu ay bişey yapma bi kac ay akışına bırakın emin ol o zaman allah nasip edecek belki hem pskolojik olarakta toparlanmış olursunuz.. bende bu aksam dua edicem çok canım sana.. allah isteyen herkese nasip etsin insallah
Aslibh Mormenekse34 ablamdada ay ilari oldu tup bebek tuttu sonunda canim incir kaynat suyunu ic yumurta rezervini yukseltir
Mormenekse34 Miragee hergun dua ediyorum herkes icin, hastanede ugrasanlara gece benim gibi gozyasi dokenlere Allahim baska dert verip derman aratmasin da isteyip evlat sahibi olamamak da cok zor Hayit birkac gun ben de demlemistim nasil kullanmaliyim
Bbtl34 Canım hiç morelini bozma bende aşılama yaptım o ay çok dikkat ettim hep yattım tutmadı bi sonraki ay hiç kafama takmadım ve oldu Rabbime şükür darısı senin başına🤲🏻
Mormenekse34 Bbtl34 nasıl takmayacgim, hic bi ay basaramiyorum, iliski olcak diye bile planliyim, bazen zorla giriyorum resmen olmaynca olmuyor
Miragee Mormenekse34 ben her gece yatarken 1 tatlı kasıgı 1 bardak su ile kaynat süz ve iç o şekilde yaptım
Pelinc Moral çok önemli umutsuzluğa kapılmayın lütfen bende her ay reglimde ağlardım. Ama çok şükür bugünüme. Sizin içinde bol dua edeceğim 🙏🏻
Mormenekse34 Pelinc Allah razı olsun🤲 eşime henuz soyleyemedm sorup duruyor psikoljk olarak da dara düştük artık
Bibliophilia-1991 Ben arka arkaya 4 gün ilişkiye girdim yumurtlama haftamdı hiç kalkmadım öyle oldu inşallah olacak umudunu yitirme
Nusyaa Bende seninle aynı durumdaydım Aşılma tutmadı ve şuan adetin 4.günü ve ne yapacağımı bilmiyorum
Sunny Mormenekse34 merhaba aynı zamanlarda aşılama olmuştuk bu ay hatırlarsanız. Ben de dün regl oldum benim de negatif. Annem benden çok üzüldü tutmamasına ama ben üzülmedim biliyo musun. Artık 1.5 senedir ilaç kullanmaktan iğneden haptan takvimden doktordan muayene olmaktan o kadar yoruldum ki. Bu ay tutmazsa 2 ay ara verip ocakta tüp bebeğe başlarız demiştik. Şimdi bu 2 ay bana o kadar güzel gelicek ki iğnesiz ilaçsız alkol de alıcam sigara de içicem 1.5 senedir kendimi o kadar bunalttım ki özgürlük ayı ilan ettim bu iki ayı. Bence hepimizin zaman zaman dinlenmeye ihtiyacı var. Evet çok istiyoruz belki zamana karşı yarışıyoruz acele ediyoruz beklemek istemiyoruz ama bu süreçte kendi kendimizi çok yıpratıyoruz. Ben bi bebek olsam psikolojisi bozuk stresli bi bedene tutunmak istemezdim. Eşim de aynı fikirde olmazsa olmasın dünyayı gezeriz biz de çocuk olmazsa dedi. Sanki omuzlarımdan bir yük kalktı yemin ederim kendimi o kadar sıkmışım ki. Çocuğum olmadığı için sanki hep mutsuz olmak zorundaymışım gibi davranıyordum. Çocuk fikrinden önce de mutlu biriydim ben. Yine öyle olmaya gidiyorum. Lütfen siz de kendinize acımasızca davranmayın. ❤️
Mormenekse34 Sunny hatirladim evet, buyuk hayal kirikligi oldu bizim icin de Allahim sabrini verirse deneyecgm oluruna birakmayi… sizin icin de isteyen herkes icin de dua edecegim
Edaaa123 Mormenekse34 bazen yumurtalıklar ne için çalıştığını bilmiyor Bircok kişi aşılama veya tüp bebekten sonra hamile kalıyor