Hvvakpln Handeekar banada test yapıldı canım Doğum sonrası olcam iğneyi öğle dedi doktorum devlet hastanesine gidiyorum süreklide
KezibanUan Handeekar benimde ilk gebeliğimde doğumdan sonra vuracağız dediler bebeğimin kanı negatifti vurulmadi 2. Ye hamileyim şimdi 28. Haftada konuşalım dedi doktorum. Ona göre Bi yol izleriz. Merak etmeyin ilk gebelikte risk yok 🌼
Tlyaltnts Handeekar ben hem özele hem devlete gidiyorum özeldeki kanama olmazsa ilk gebelikte yapmıyoruz dedi problem olmuyor dedi devletteki bişey demedi ama her ay baktır uyuşmazlığa dedi ve tahlilini istedi iki kez verdim ikisi de negatif çıktı
Handeekar Tlyaltnts Ben devlete gitmedm özele gidiyorm ve başından beri aynı doktora gidiyorm doktoruma güvenmem gerekiyo aslinda ama 28.hafta fln yazıyo herkes içime bir kurt düştü zatn şuan 28+2 günluk hamileym
Tlyaltnts Handeekar ben de aynı şüpheye düştüm ama doğumdan sonra yapıldığını da çok duydum o yüzden çok takılmadım