Benimde eşimle kan uyuşmazlığı var özel hastaneye gidiyorum doktorum bizden test istedi kan uyuşmazlığı testi testin sonucuna göre iğne veriyorlar benim sonuc negatif cıktı ve özelde pahalı oldugum için doktorum beni devlete yönlendirdi devlete gittiğimdede orda anne babanın kan gurpları istendi ve sonra iğneyi oldum 28 haftalıkken günün geçmiycek dediler iğneyi olduktan sonra doktorumla görüştüm ikinci doza gerek varmı yokmu doğumda bakıcaklarını söylediler iğneyi olmazsan bebekte sakat olma ihtimali oluyormuş bebek anne kanını değil baba kanını taşıması gerekiyormuş şuan 34 haftalığız çok şükür 🙏🏻Demem o ki ihmal etmeyin