Merhabaa bende şüpheleniyorum. Geçen ayın 12 sinde adet olmuştum ondan önceki ay 16sında. Yani her ay dört gün geri atıyor. Bu ay 8inde bekledim gelmedi. Adet belirtimde yok sadece alt karın bölgemde ara ara sancı oluyo ve sık idrara çıkıyorum test yapmak için erken midir