Melikeakkc birprensesvebirprensannesi canım kuduz karma lösemi mantar gibi birçok aşısı var bunları yaptırırsan bişey olmaz
birprensesvebirprensannesi Melikeakkc 2 gün önce karma aşısı yapıldı doktorumuz bunu yaptır yavru olduğu için 20 gün sonra 2. Dozu yapılacak 1 sene aşısı olmayacak 1 sene sonra tekrar başka aşıları olacak dedi canım
Melikeakkc birprensesvebirprensannesi her sene karma kuduz yenileniyor iç dış parazit 2-3 ayda bir yapılması gerekiyor defterinden kontrol et kumunu da eldivenle temizle her ihtimale karşı bişey olacağını sanmıyorum
birprensesvebirprensannesi Melikeakkc parazit 2 ayda dedi doktor takip ediliyor zaten arıyorlar da sağolsunlar kumuyla eşim ilgileniyor gebeligimi öğrendiğimden beri dokunmuyorum zaten canım
sevara birprensesvebirprensannesi tamam problem etme kafana takma. Hiç bir zararı yok kedinin hamilelikte. Tam tersine bebeğin gelince alerjisi olmaz bağışıklığıda yüksek olur. Hem sana eş olur. Sancıların olduğunda ağrılarını alır iyi gelir🤗 benim kedim çok yaptı öyle tüm kediler yapar. Bebeğinede arkadaş olur.
sevara birprensesvebirprensannesi evet birde her 2 ayda bir iç dış parazit aşıkarını yaptırmayı unutma
Ytugcek birprensesvebirprensannesi benim 2 kedim var, 1 kızım var ve hamileyim. Hiç sıkıntı yapmayın, onlar minik birer melek, tuvaletine aşısına dikkat edin sorun olmaz
birprensesvebirprensannesi Ytugcek Çok teşekkür ederim canım benim dediğin gibi masum bir melekler hiçbir şeyin farkında bile değiller
sevara birprensesvebirprensannesi sancılarım olduğu zaman kedim gelir göbeğimin yanına yatardı ağrılar giderdi. Baş ağrım olduğundada başımın ucuna yatıyor iyi geliyor. Kediler acıları alır derler ya gerçekten alıyorlar.
Secilt birprensesvebirprensannesi kakasına dokunmadığınız sürece hiçbir şey olmaz. Ben yıllardır besliyorum. Ayrıca toksoplazmayı kedi dışkısından çok yiyeceklerden alma ihtimalimiz daha yüksek 😉
EkinCenik birprensesvebirprensannesi evet bir süre yatırmayın. Tabi ki çok seviliyor sarılmak öpmek istiyor insan ama biraz sabır😊