1ipek- teşekkür ederim bilgileriniz için işte bende çok araştırdım ama o laboratuvardaki kişi aşırı korkuttu bi an dedimki internette bütün her şey mi yanlış yani kaç sayfadan baktım kaç video izledim bunun için. Hatta bı an üzüldüm vereceğim galiba diye. Annemlere vermeyi düşündüm bir süre. Çünkü çok zor bir dönemden geçtim evladımı kaybettim ve bu benim ikinci mucizem tekrar yaşamaya başlama sebebim tekrar gülümseme sebebim. O yüzden aşırı değerli benim için evladım. Tabi her anne için evlat değerlidir kesinlikle ama evlat hasretiyle yanıp tutustuktan sonra evlat nasip edince Rabbim çok farklı oluyor. Sonra dedimki bana alıştı evimize alıştı nasıl yapacağım bende çok alıştım dedim sonra Rabbime bıraktım o ne derse o dedim. Çünkü benim en zor zamanlarımda en yakın arkadaşım derttaşım benim kedim oldu. Kötü günümde o yanımdaydı iyi günümde neden olmasın ki dedim ve vazgeçtim annemlere vermeyi