Biraz uzun olacak ama bu da benim hikayem. 31 yaşında,11 yıllık evliyim,9 yaşında bir oğlum var.oğlumdan sonra bir kürtaj bir kimyasal gebelik yaşadım sonrasında 5 yıldır hiç hamile kalamadım. Eşimde ve bende bir sorun yok doktorlar sebepsiz infertilite diyorlar. 2 kez rahim filmi,defalarca kez klomen ve çatlatma bir de aşılama oldum hocaya gittim soğan kürü denedim ovulasyon testini denedim sağlıklı beslenme vs hepsini denedim ama hiç pozitifi göremedim. Tam tüp bebeğe karar verdim şimdide araştırma hastanesi pandemiden dolayı kapatmış tüp bebek bölümümü 😭😭😭 ben çok çaresizim bana bir akıl verin nolur. infertilite olupta yıllar sonra hamile kalanlar nasıl başardınız hadi bana umut olum lütfenn 🙏