Makbule7995 ebem son kontrolde aşırı kilo aldigimi söyledi. Canım sıkıldı biraz. Bu yüzden kalori kontrolü yapmaya başladım. Bebeğin temel gıdaları dışındaki şeylere düzenleme getirdim. Kaşar yerine lor, iki öğünde de bol yeşil yapraklı şeyler yemek vs. Bı de uygulama var gunluk kalorimi giriyorum işe yarar mı bilmiyorum zaman gostericek