Lebis6 bende de gebelik şekeri var insülin derecesinde değil,diyetle dengeledik şükür .doktorum bir saat arayla ölç dedi hiç yarım saat demedi.Hatta bugün tokluk kanını iki saat sonra aldılar kızdı dahiliye doktoru o zamana kadar bebek zaten senden alacağını alıyor dedi yüksek çıkacağı varsa da çıkmaz dedi.Sabah 7 de yemeden ölçüyorum hemen yiyip bir saat sonra ölçüyorum mesela 8 gibi.Hemşerilerde bu şekilde söylüyor lokmayı koyduğunuz saate bakın bir saat sonrası diyorlar.