Kızlarr merhaba bu gün 12 haftalığım doktora gelecegimi söylemiştim bebeğimin saglığı çok şükür iyi cinsiyettinde de bir tahminde bulundu erkek gibi dedi ama önümüzdeki ay daha net olacaktır suan için erkek inşallah dogrudur değişmez içimden erkek geçiyodu rabbim önlümdekini versin diyorum herzaman