DenizGzm maşallah adı ile yaşasın bu aralar bebek isimleri hep okadar benziyor ki birbirine hem erkek hem de kız sizinki de farklı olmuş nisan da çok güzel bi isim 🥰🐣 adıyla yaşasın bebeklerimiz inşallah 🤲🏻 Bende kullanılan bi isim olmasından yana değildim farklı oldu ama yakıştı oğluma 💙