31+0 oldum bugün ve el uyuşmaları ile reflü var başımda. Hafta sonu inanılmaz hareketliyken iki gündür cok sakin. Huyu değişiyor sanırım çözemedim 🤷🏻♀️ Bugün kontrolümüz vardı bir hafta geriden geliyor dedi doktor proteini artır dedi kilosu 1600müş. Bol süt et muz yumurta yemeye devam 🤦🏻