Gulsum_coskun Dolunay3 37+4 🤚 4 haftadır kanalda bebeğim doktor baya aşağıda dedi çatı muayanesinde falan az zorlasam elimin altında dedi ama rahatı yerinde hala bi belirti yok cuma kontrolümüz var yeniden bakalım sancı falan çıkacak mı 😊
esmirna16 Dolunay3 37+4 yarın NST muaynem var. Ya Perşembe salı ya da haftaya hafta başında geliyor inşallah minik kuşum. Sancı durumuma göre dua edin 💞
Ebru_06 Dolunay3 cuma günü 37 oluyorum ve cumartesi nst günü ilk defa nstye bağlancam gitmeden önce ne yapmam gerekiyor ne yemem gerekiyor yardımcı olur musunuz 😇
Edizinannesii merisenel-2016 ben hala ayırt edemiyorum sancı nasıl olur kasılma nasıl olur 🤦♀️ 37. haftaya giricem adet sancısı gibi ara ara sancılarım oluyor sadece omukii 🤷♀️
Mihribannnn Gulsum_coskun doktorunuzmu bebeğin kanalda olduğunu söyledi sizmi sordunuz bana henüz öyle birşey demedi bende sormadım
Gulsum_coskun Mihribannnn doktorum bebek aşağıda baya yürürken zorluyor mu diye sordu bende ara sıra bacağıma kasık tarafıma kramp giriyor gibi oluyor dedim neden kanaldamı dedim oda evet dedi kanala inmiş aşağıda baya dedi o şekilde öğrendim canım
Hmlayse Dilruba92 37+2 yim hiç belirti Yok nst de hareketleri az çıkıyor sizce hareket artışı için ne yapılmalı nst de çıkması için
Gulsum_coskun Dilruba92 öncelikle hayırlısıyla sağ sağlam kucağına alırsın inşallah aramızda en hızlı senin ki gelicek sanırım açılman sancın falan var mı peki normal doğum mu olucak 😊
AsliMaY Dilruba92 yaa Allahım hayırlısıyla sağsalim kucagınıza almayı nasip etsin bende 37+4 sabah planlı sezeryanım var 😊çok heyecanlı 2 gebeliğim
Dilruba92 Hmlayse Nst ye girmeden önce mutlaka çikolata ve vişne suyu bunları tüket o zaman çok hareketli oluyorlar
Dilruba92 Gulsum_coskun 3 cm açıklık var ama bebek aşağı inememiş şuanlık enfeksiyon olmasın die antibiyotik verip yatırıyorlar sancım olmadığı için bende bekliyorum bakalım ama hastanede beklemek çok sinir bozucu 🤷🏼♀️
Fatma3447 Dilruba92 Bende hastanede yatıyorum perşembe günü bir hafta olucak bebeğimi sağ Salim kucağıma alıyımda 2 ay daha yatarım ve 33 haftalık gebeyim riskliyim dualarınız eksik etmeyiniz 37 de doğum olacak inşallahh
Dilruba92 Fatma3447 Allah yardımcın olsun canım sağ salim gelir inşallah bebiş yatmak zor ama yeterki onlar iyi olsunlar
Fatma3447 Dilruba92 aynen gün yüzü göremiyoruz yasak refakatçı canım çok sklyr internete bağlndkçok şükür oda olmasa deli olur