Dumannn Hilalgc 200 demişti ama ben o kadar yapamıyorum 50-100 arası yapıyorum. Bazı gunler yapmadığım oluyor cömelerek yer siliyorum bide onu da yapmamı soylemıstı çömelmek cok iyi gekiyor bacaklarımın gevşediğini hissediyorum☺️
Merve1656 Arzucuk bende 38+2yim bugün kontrole gittim çoğu kişi 37. Haftada çatı muayenesi olmuş bugün bende olurum belki dedim aama yapmadı hâla şaşırdım, sorucaktim başka bir hasta odaya girdi bişey sormak için bende unuttum çıktım 🤦
Mrv24orn Merve1656 bn yrin 39. Hftya grcm bnmde ypmiyo doktrm bilgide vrmyor anlamadm gtti💁♀️ aslnda baksalr bse deseler bzde ona gre hreket ederz
Merve1656 Naz-Ylmz benimde bugün nst de 75e kadar çıktı sancılar, çatı muayenesi olmadım henuz, 38+2 yim kasık ve bel ağrılarım oluyor sık sık acaba açılmam varmıdır benimde 🤨
hulya1406 Bs3547 bende 38+2 yim nst de sancımız çıktı çok uzun süre vermiş doktorunuz o zamana doğar belki bebiş.Banada cuma gününe verdi tekrardan gidicem inşallah.
karsiyakalianne Hilalgc bugün benden kalıp gibi bir akıntı geldi ama rengi şeffaftı sizinki de böyle mi oldu acaba?
Hilalgc karsiyakalianne bende önce beyaz beyaz akıntı geldi sümüksü bı kaç gün sonra da kahverengi sümüksü bişey geldi
hulya1406 Mrv24orn benim doktorumda yapmıyor sordum geçen hafta aşırı ağrınız olmayınca bakmıyoruz doğum anına kadar Doğuma geldiğinizde bakıyoruz dedi belki sizinde öyledir şehir hastanesi benimki.
Mrv24orn Benm belm agryo kasklrmda sanci oluyo ama acilma vrmi yokmu hc hanerm yk şahsen muayene edilmedgm icn nst kafidna bkiyo nrml gzl dyo yollyo kapidn vlla . Sancmda ckmyo nst de nst yatagndn klkyrm kasklrm sncilnmya bslyo ordykn bsy yk😅😅