Dumannn Naz-Ylmz 38+0 dayım. Bebegim gelmek istiyor nst de sadece bi kere 90 ı gordum. Bende nst nin kemeri sıktı ondan belim agrıdı sanıyordum megerse sancı girmiş😬
Naz-Ylmz Dumannn Bizimkiler heran gelebilir yani😊 benimde geçen hafta feln 50 60 arasındaydı bugün belden ağrı girince 100ü gördük gelsinler hemen inşallah 🥰
Dumannn Arzucuk şaka gibi gerçekten😂😂😂 doktorumla surekli iletişim halindeyim. 7 cm olana kadar yatısım yapılmayacak tabi suyum filan gelmezsr😂 olabıldıgınce doğal dogum olsun istiyor suniye gerek kalmadan kendı sancımı bekliyoruz🤲🏻
Dumannn Arzucuk belim agrıyo onun dısında hıc bişey hissetmiyorum. Umarım suni almam ama bu gidişle suni alıcam gibi görünüyor
Dumannn Hilalgc doktorum sürekli hareket halinde olmamı istiyor. Bende temizlik squat fılan yapıyorum👌🏽Acılmamda dun 2 cm di. Muayene yaparken 3 e cıktı. Bugünde 4 olmuştu muayede😬