Merhaba kızlar benim zor bir hamileliğim geçiyor bebekte sıkıntı yok ama rahimde kanamalarım oluyor malesef genelde yatmam gerekiyor o şekilde 4 haftayı geride bıraktık cinsiyettede iki farklı doktor iki farklı şey söyledi perşembe randevum var inş bu sefer netleşecek 😂😂