YenidenAnneOlmak Hafta bittikten sonra Decavite başladım. 28. Haftadan itibaren de Dr Feramat ekledi. Decavitin içeriğinde de demir var Feramatta demir ilacı. İkisini birlikte kullanan var mı? Decaviti kahvaltıdan önce alıyorum, Feramatı da bugün aç karna az önce içtim. Kullananlar dönüş yaparsa sevinirim😊
Homeless20 YenidenAnneOlmak ben 12. Haftadan beri decavit, 16. Haftadan beride regenisis max,decavit,feramat kullanıyorum canım bir sorun olmadı. Olsaydı zaten doktorlar vermez
DenizGzm YenidenAnneOlmak decavit pronatal 12. Haftadan beri kullanıyorum akşamları tok karnına. bide sabahları aç karnına gyno ferro kullanıyorum
Leylaozlgl YenidenAnneOlmak ben 13 haftalık en doktora gitmistim doktor bana herhangi bir ilaç vermedi şimdi ise 21 +2 oldum bakalım bu sefer gidince verir mi bilmiyorum
Gzdsrm YenidenAnneOlmak decavit deil ama baska bi vitamin kullaniyorum canim 12. Haftada vitamin+feramat basladik biz simdiye kadarda sorun olmadi dedigin gibi vitaminlerdede var demir ama yeterli deildir heralde 21. Haftadada ek magnezyuma basladik biz ve feramat hic kabizlik yapmadi sadece diskin siyah olabilir korkma feramat yapio
YenidenAnneOlmak Homeless20 oh çok sevindim😌 ben de decavit kullanıyorum başka ilaç kullanmam gerekiyor mu dedim feramat yazalım dedi. Sonra içeriğini görünce şüpheye düştüm.
Gzdsrm Leylaozlgl birz gec kalmis sanki canim benimde 12. Haftada vitamin+kan ilaci 21. Haftada magnezyuma baslatti en azindan vitamin vermeliydi sanirim
2010-2013 Leylaozlgl canım sağlık ocağına git hemen. Orda senin kaydını yapıp takibe alırlar birde durumu nu anlat hiç ilaç yazılmadı diye, sana demir vede vitamin ilacını ücretsiz vermeleri lazım…
Leylaozlgl YenidenAnneOlmak yok herhangi bişey vermdi ve çocuğun durumu iyi mi degil mi onu bile söylemedi bende heyecnadan bişey dememistim ve bu sefer randevu aldım gidecem
YenidenAnneOlmak Leylaozlgl mutlaka sorun, zaten pandemi nedeniyle de bağışıklığı güçlendirmek önemli. Takviye bir ilaç mutlaka verir. Decavitte hem vitaminler var hem de demir magnezyum falan. Genelde 12. Haftada folik asiti bıraktırıp buna başlatıyorlar
YenidenAnneOlmak Leylaozlgl Dr ne zaman gel derse gidiyorum. 2 hafta sonra dediği de oluyor,3-4 hafta sonrada.
YenidenAnneOlmak Homeless20 ikisinde de demir olunca tereddüt ettim bir de kabızlık yaparsa diye korkuyorum. Zaten ara ara oluyor.😞
YenidenAnneOlmak Gzdsrm hayırlısı bakalım dün başladım feramata. Decaviti zaten 12. Haftasan beri içiyorum
Homeless20 YenidenAnneOlmak feramat yapıyor mu yapmıyor mu bilmiyorum decavittw kullandığım için :) aman sağlıkla gelsinlerde herşey geçer :)
Gzdsrm YenidenAnneOlmak hergun 1 kasik zeytinyagi ve bol bol su onerdi doktorum benim sende deneyebilirsin canim