LamRa Kızlar bugün cinsiyeti öğrendim 17 den sonra değişen olduu mu kesin yuz de yüz 💯 dedi Genelde değişiyor diye merak ettim 🤗 artık eşyalar alayım yavruma
eymenMomy_ LamRa benimde 17.haftamda erkek dedi,19.haftamda yine emin olmak için gittim yine erkek dedi.Şuan 39 haftalığız ve değişen birşey yok. Hayırlı Olsun sağlıcakla gelsin bebisiniz🤲💜
Esrahalit LamRa ben 16 haftalık hamileyim cinsiyeti belli olurmu eşim merak ettiğinden bana sormadan randevu almış sizce erken mi iptal ettirimmi gidimmi
LamRa eymenMomy_ amin İnşaAllah canım benim 🤲 Benimde değişmez İnşaAllah artık eşya birşey ler alayım
ysfali06 Gebegunlugu arkadaş doğana kadar erkek bildi ama kız doğdu hemde 4 farklı doktor erkek demişti. O pipi sandıkları bazen kordon olabiliyormuş. Benim de erkek olacak inş doğumda Bi şok yaşamayız birkaç şey aldım çnkü 🤷♀️
Azrabetulunannesi Gebegunlugu tam tersi diye biliyorum erkekler değişebiliyormuş kız da pipi varsa var yoksa yok fakat erkekte bazen kol geliyomuş oraya doktorlarda pipi sanıyomuş erkek diyolarmış
DenizGzm LamRa sinirlerim bozulmuştu artık öğrenmicem doğumda öğrencem dedim 3. Doktorum bide :)) en son kız dediler ama erkek çıkarsa şaşırmam o derece 😅😅 sağlıkla gelsin yavrum da önemli değil cinsiyet. Sadece belirsizlik insanı sinir ediyor o kadar
Nesrincente LamRa doktora bende degısır mı dedım yok kesin dedı degısmedı hala aynı yani, 😊😊 isterseniz detaylı ultrasonu bekleyin bıseyler almak için