Ylzysn Benim cinsiyet kesin olmamakla beraber kıza benziyo dedi 🤗 bakalım gittiğimde öğrenirim heralde
Serrax 18+4 üz 15 ten ber hissediyorum,2.gebeliğim😊 erkek bebeğim 14+6 da netleşti cinsiyeti. Detaylıyı da 20+4 te falan gitmeyi düşünüyorum. Gitmeden 1 hafta önce randevu almak yeterliymiş özele gideceğim inşallah☺️
Eminik Serrax bende 18+4 cinsiyet tam belli değil kıza benziyor denilmişti bakalım hayırlısı 2. Hamileliğim Dr 22. Haftada dedi ayrıntılı ultrason için daha önceki hamileliğimde 20 de yaptırmıştım
Serrax Eminik ben de ilkinde 20 de yaptırmıştım,doktora sormadım ne zaman yaptırayım diye ama ben 20 nin sonuna doğru diye düşünüyorum ama belki 21 de de gidebilirim. Kızların cinsiyet geç belli olabilir belki kızdır😊
gul9686 Bende haftaya cuma giricem inşallah. İnşallah benişlerimizde hiçbi sıkıntı yoktur zamanında hayırlısıyla sağlıkla kucagımıza alırız hepimiz 😌❤️
Busenurrr gul9686 inşqllahh rabbim hepimizin bebeklerine sağlık versin sağlıklı uzun ömürleri olsun inşallah
safiyeozbay size bisey sorcam adet olmama 5 gün var kan testi yaptirsam gebelik belli olurmu😇simdiden tşk
SeymaK Busenurrr iyiyiz çok şükür 10 güne normal doktor randevum var o zaman doktorum ayrıntılı ultrason hakkında konusuruz dedi tarihi de o gün belirleriz nasipse bakalım 🥰 cinsiyetimiz kız ilk gebeliğim ve hala hissetmiyorum 🤷🏻♀️ Günde bi iki defa seyirme oldu 18. Haftaya girince ama net bişey olmayınca hareket gibi olmuyo