Busenurrr Kızlar nasılsınız detaylı ultrasona girecek olan var mı nezaman gireceksiniz bi sıkıntısı olan var mı iniallah yoktur rabbim hepimize sağlıklı evlatlar versin ❤️
Ylzysn Busenurrr iyiyiz şimdilik bi aksilik yok benim 3 Aralık daha çok var ve merak içindeyim 🤗🙏 siz ne zaamn giriceksiniz
Busenurrr Ylzysn 23 Kasım’da giricem bende çok heyecanlıyım inşallah hepimizin bebekleri sapasağlamdır💞
dogamoms İyiyz Allaha şükür daha pek hareketlerni hissetmiyorm hissetsem biraz daha rahat olucam sanırım 5 aralıkta giricem nasipse detaylıya 21. Haftada inşallah sorun yoktur 🌸❤️
Busenurrr dogamoms inşallah canım inşallah hiçbirimizin bebeğinde bi sorun yoktur ben hissettim hareketlerini Hemde ilk gebeliğim olmasına rağmen 😊 mükemmel bi duygu
dogamoms Busenurrr amiin canım hepsi zamanında sağlıkla gelsin 🤲🏻 Benim 2. Gebeliğim arada bende hissediyorm bu hafta ama çok nadir sen kaçıncı haftada hissettn canım