Mom433 şaşıyorum bazı doktorlara inanın szın durumunza bnzerini bnde yaşadım 2 tane kaybettim en son banada bir prof doktr dedi kal hamıle dedı bırde bnmde pıhtılanmam var.. O perdeyi kalp rahim dedi cıktı en son baska bır doktra gttim tüp bbek doktrları dha ıyı bılıyor dedıler o doktor perde de var dedı aynende oyleymıs perde vardı ortada kalın hemde oldum şükür ibşllh bır skıntı yaşamam. Ve 2. Bebgi kaybbtıkden sonra beynıme damarsal sorun yaptı pıhtılanma yatkınlgödan dolayı suan bıryandan onunla ugraşyorum saglıgımdan ettiler bni dewlt hastanesındeki bilinçsiz bir doktrn yuznden okadar knamalarm oluyorduki o sra bna corasprnı hiç bıraktrmadı aniden kan sulandrcıyı bıraktrdı ve beynime pıhtı attı hakkmı helal etmiyorum 1 senedr bn bu rahatszlgmla ugrasyorum