sedasuzan Mamyyyyy bizde 39+1olduk oğlumla ama bende hiç belirti yok pazartesi nasipse suni ile baslatıcak doktorum
Mamyyyyy gulbhar sedasuzan bebek hareketlerinizde azalma veya yavaşlama var mı dünden beri az gibi geliyor bana iyice paranoyak oldum sanırım
sedasuzan Mamyyyyy banada öyle geliyo halbuki dün gittim doktora artk sadece kayma hareketi gibi arada ama nst hareketli cıkıyo bence normal artk iyice büyüdüler
Prensesannesiesma Nnadye öyle valla canım bekliyoruz demek ki vakti ve saati var hayırlısıyla sağlıklı gelsinler
yagmurclk Mamyyyyy Benim ki hareketli canım. Kasılmalar var sadece bebek kendini bir yerde topluyor gibi sonra düzeliyor.
sedasuzan Mamyyyyy benimde aynı kaç haftalıktı biz 39+1olduk 3 buçuk kilo var suyu falan iyi ama yeri daraldı diye sanırım
2cocukannesisena Mamyyyyy Sanki sen degılde ben açmışım bu postu bende 38+2 yim ayaklarım aşırı şişmeye başladı bu hafta
Minikmucizem6119 Mamyyyyy 39 haftalık olduk bizde aynı ne sancı var ne birşey 2 haftadır 2 cm açıklıkla bekliyoruz. Bende doğuramıyorummmmm