Gulerdem aynı gidiyoruz ve aynen benimde 2 gün sonra kontrolüm var siz benden bir gün öndesiniz bakalım hangimiz doğurcak ay çok merak ettim 😀 benim ki şimdilik normal gözüküyor ama gittiğimde çatı muayenesi olcam vala hayırlısı olsun dedim sizin bellimi ne olcağı