37 haftaya girdik bugün şaka gibi insan inanamıyor nasıl geçtiğine bunca zamanın:) bu arada benim hiç bir sancım yok sizde durumlar Nasıl bebeğim aşırı hareketli yalnız her an çıkacak gibi benim de hep rüyalarıma giriyor doğuracağım ve sabah kalktığımda hep kontrol ediyoeum acaba suyum gelmişmi nişanım gelmiş mi diye 🙈 onun haricinde çok ağırlaştım kalkarken yatakta dönerken sizde böylemisiniz 🤦♀️