1yildirim Tugcngz Ben de öyle.. Sağlıklı besleniyorum zannettim ama bebeğe yetersiz gelmiş işte 😬 Güzel haberlerini bekliyorum inşallah 🌸🙏🏻
hulyaclb Tugcngz 3 yaşındaki kızımda yaşadım 35. Haftada başlamış.35/36 haftalarda toplam 200 gr almış. 37+2 de mecbur doğuma girdim. Dr seni yönlendirmesi gerekiyor. 40. Haftada olması gereken daha erken başlıyor. Korkma Dr konuş bir an önce.
Tugcngz hulyaclb ainen cnm ama doktor sıkıntı olmaz dedi kısmetse p.tesi tekrar gidicez bide doktor karbonhidrat beslen dedi