Hilalgc
Bu üç dört günlük sürede:
👉🏻Süt ve süt ürünleri. (Kefir de öneriyorlar. Kahvaltı ve ara öğünlerde süt ve yoğurt tükettim)
👉🏻Yumurta. (Sabah iki tane yedim)
👉🏻Meyveler. (Özellikle muz! 3 tane yedim ara öğünlerde. Yoğurdun içine dilimledim)
👉🏻Et ve balık. (Üç gün üst üste bir ana öğünde balık yedim. Palamut, somon gibi. Fırında. Bir öğünde de et tükettim. Pirzola ya da antrikot. Bu ana öğünlerin yanında bol yeşillikli salata)
Avokado. (Sabahları püre yapıp ekmeğe sürdüm) Ceviz, fındık, badem (bir avuç kadar)
Tahıllar.
Yulaf ( yoğurt ya da sütle tükettim)
3 ana 3 ara öğün şekline yap canım.
kaşar peyniri, ıspanak, kabak çekirdeği bunlar da bebeğe kilo aldırıyor…
doktor balık yağı da vermişti onu da kullandım:)
Kontrole gittğimde dedim kilo almadıysa artık gerçekten yapacak bir şey yok. Hakikaten gebeliğim boyunca bu kadar dikkat edip yememiştim. Doktor da Ultrasonla iki kere ölçüm yaptı yanlış olmasın diye. Çok şükür istediğimiz kilonun üzerinde aldı 🙏🏻