SNM1idil anlatamazsın canım yorma kendini. Bu konuda çoğu insan saplantılı maalesef. O kadar korkutmuşlar ki yok alttan muayene oldu eltim düşük yaptı yok falanca alttan muayene oldu erken doğum oldu vs vs. Burada da okuyorlar daha da korkuyorlar. Halbuki bebeğin düşeceği varsa düşer doğacağı varsa erken doğar herşey Allahtan. Doktorların hatası bunu asla hasta insiyatifine bırakmamaları gerek.