Nur_yunus neye dayanarak izin vermiyorsunuz onu anlamadım. Doktor gerekli görüyorsa bakacak tabiki. Her şey diğer ultrasondan görülmüyor. Mesela rahimağzı kısalığını alttan bakmadan göremez. Şu kulaktan dolma asılsız bilgilerinizden kurtulun. Doktora işin ehli olduğu için gidiyoruz, biz ona akıl verelim diye değil . Riskli gebeliğim yüzünden 12. Haftamdan beri her hafta alttan muayene oluyorum şu an 34teyim, asıl cahilce izin vermeseydim bebeğimi kaybederdim çünkü rahim kısalığını farkedip serklaj atamazdı.