Eemmyy denizkizimm Benim kızımın ismi de Deniz olacak we aynı şekilde erkek olsaydı yine Deniz koyacaktım🥰 Çok hoş we sade bir isim🌸
Ipek0z ikicocukannesii kulağına dini bir isim okuyun ama onu kullanayın denizi kullanın yine o zaman 💁♀️zaten öldüğümüzde de kulağımıza okunan isimle çağırılacakmışız bu bi çözüm olabilir 👍🏼 veya iki isim koyabilirsin mesela Deniz Ali gibi dini ismi de olur
Azrabetulunannesi ikicocukannesii canım kötü değil fakat ölünce isim ile çağırılacağı doğru bu yüzden denizin yanında güzel bir isim koyabilirsin muhammet deniz ahmet deniz musab deniz gibi
Anne18 Deletedmom382 ateş bana göre iyi kimine göre kötü başkasının ne düşündüğü beni ilgilendir miyor 💕✔️
Deletedmom382 Anne18 anlam olarak demistim zaten. İblis (seytan) atesten yaratilmis oldugu icin nefsine hakim olamadi ve Rabbe karsi geldi isyan etti. Bu sizce de guzelse tuhaf 🤷🏻♀️
Narin9 Anne18 canım peygamber efendimiz (s.a.v) çocuklarınıza hayırlı isim koyun demiş istersen araştır biraz ateş isminin anlamı belli zaten isim konusunda güzel anlamlı koymakta sorumluyuz😊yinede kendi kararın tabiki ben sadece fikrimi söylüyorum 😊
Deletedmom382 Anne18 o yonden hos degil zaten ates asidir, ates bas kaldiran oldugu icin sadece anlamsiz kelime olarak dusunsek sknti yok zaten
DenizGzm ikicocukannesii 26 senedir adım deniZ. Çok şükür bişey olmadı 😅 Eskilerin söylediği şeyler onlar işte
snm_ ikicocukannesii canım bizde bebeğimizin adını deniz koyduk 😊 neden kötü, günah olsun ki? Büyükler bazen çok tuhaf davranıyorlar 😅
Mom6 ikicocukannesii Güzel isim ama unisex olduğu için ben hoşlanmıyorum yanına başka bir erkek ismi daha koyabilirsin