Kızlar ikinci oğlum olcak nasipse 6 aylık olduk deniz ismini düşünüyodum ama annem deniz toprak ateş yıldız gibi isimleri koymak günah deniz dalgalı şiddetli olduğu için dedi ölünce ismiyle çağırılcak kötü anlam taşımasın dedi araştıran var mı deniz ismi kötü mü anlamı