dogamoms
Ayy beni anlattıniz sanki. Bende 17. Haftamdayim. 2.hamileligim. şuan giydiklerimi durumumu anlatsam hayret edersiniz. Normalde de çok üşüyen bı insanım bizde genetik ama bu hamileliğimde daha da çok arttı.
Bı kalın kazak 2 ceket üst uste, pijamanjn altına kalın polar tayt ve çorap giymisim. Hamileliğim yatarak geçtiği için 2 battaniye altındayım heryer kapalı ama anca ısınıyorum hatta bunlara rağmen bı yerim en ufak açıkta kalsa sancım oluyor. Cinsiyeti bilmiyorumm bu arada. Erkek bebekte ayak tabanı soğuk olur kız bebekte yanar derler ama ne kadar doğru bilemiyorum. Kan ilacı kullanan da olmaz demişsiniz ama ben coraspin de kullanıyorum. 🙄🤷💆