dogamoms Bu 2.hamileliğim fakat bunda 17 haftalık olduk hala üşüyorum sizlerde durumlar nasıl normal mi acaba?
kuzucugum dogamoms🤰🏼 36 haftalık hamileyim Ağustos’ta bile uzun kollu hırka giydim halada üşüyorum Doğum kış nasıl olcak bilmiyorum. Suan kombim 45 de yanıyo eşim devamlı dalga geçiyor kış 70 i görürüz🥰🥰
handesen73 dogamoms 35 haftaligiz bildiginiz donuyorum resmen corap uzerine patik giyiyorum o derece gunesli havada bile ceket ile geziyorum
dogamoms 61anne ben kızımda da ilk haftalar üşüyodm ama 3 aydan sonra normale dönmüştü. Ne kadarlıksın canım
handesen73 dogamoms 35 haftaligiz bildiginiz donuyorum resmen corap uzerine patik giyiyorum o derece gunesli havada bile ceket ile geziyorum
dogamoms handesen73 cinsiyetnz ne peki? Kan hapı içtinz mi kan hapı içince geçer dedi doktorm ama ben yeni başladım
kuzucugum dogamoms 🌸erkek olucak ben üşüyen bir insanım normalde ama hamılelikte daha da çok üşümeye başladım Aralık Doğum bebek üşümesinde ben yine bi şekilde alışkınım 🌸🥰
handesen73 dogamoms kulanamiyorum asirimi midemi bulandiriyor ictigim gibi istifra ediyorum ne yqzik ki
dogamoms Yenigebe9 ya sıcak su torbasından ben korkuyorm hamilelikte nedense erken doğuma düşüğe sebep olur diyo herkes
Yenigebe9 dogamoms yok canım olur mu öyle şey, ayağım altına koyuyorum karnıma değil zaten ayak sıcak olursa vücut isiniyor
dogamoms Yenigebe9 canım eğer yeni hamileysen yine de çok koyma derim annem hep tembihler çnkü doktoruma da sormuştm çok önermeyz demişti yeniyken
elifnurrrr dogamoms bende 5+5im çok üşüyorum ellerim ayaklarım buz gbi gün boyu kazak yelek hırka giyyorum üst üste