Aslina benim de öyle doktorum üniversite hastanesinde, muayene için gittiğimizde özel muayene olarak öğleden sonra gidiyoruz, zaten öğleden sonra tahlillere de baktığı için sonuö göstericez diyoruz sıra veriyorlar bekliyoruz sonra gidip sonuç gösteriyoruz. Beklemek istemiyorsanız bence yarın bi gidip gösterin, rahim filmi konusunda bir fikrim yok doktor hemen görebiliyor mı yoksa emar gibi raporun çıkmasını mı bekliyor. Biz rahim emarı çektirmiştik bir de onun raporu için beklemek durumunda kaldık, tabi siz bilirsiniz yine de