Aslina homosistein yapıldı, referans değerleri 6-15 görünüyor benim değerim 10. Doktor 8’in üzerinde olduğu için b vitamini kompleksi ve coraspine başlattı, 1,5 aydır da folik asit kullanıyordum zaten. 2 ay da korunun, 2 ay sonra tekrar yapıcaz tahlilleri dedi😑 Ama benim c677t’de homozigot var, heterozigot olunca farklı oluyor olabilir.