ygmurnuuur Bi ara sol bel boşluğum benim de çok ağrıyordu. Yorulduğumda artıyor, dinlenince geçiyor. Eşime 3-4 gün masaj yaptırdım geçti şükür. Magnezyum kullanmıyorum ben de. Olmadı yarın doktorunuzu arayın. Çünkü bu zamanlarda ağrı oluyor. Sürekli ise farklı olabilir ama