Nktozkn 37. Haftada gittiğimde doktorum haftaya bu iş tamam falan diye mırıldandı kanalda dedi bende 38de gittim nst de sıfır sancı 39 da gittim yine sıfır sancı
haftaya gel dedi bebekk kanalda mı dedim kanalda ama tam yerleşmemiş dedi yüzünü görüyorum tam yerleşse yüzü gözükmez dedi yarın 40 hafta olucak bakalım hayırlısı açıklık kontrolü falan yapmadı şimdiye kadar ilk kızım 38+5 de doğdu 3 cm açıklığım vardı nst de sancım çıkıyordu ama ben hissetmiyordum doktorum daha beklemeye gerek yok diyip suni ile doğumu başlatmıştı.hayırlısı bakalım hakkımızda İnşallah