Ay benim de aynı. 39+2 en son kontrolümde başınaşağıdaydı ama kanala inmemişti. Bana seni çok bekletme. 18inden sonra suni sancı ile doğurtucam. Öyle de gelmezse sezaryen. Ya her şey yolunda ben iyiyim bebek iyi kilosu normal. Niye 40 tan sonra beklemeyeyim ki. Belki 40 tan sonra kendi sancısıyla gelir.