busetmr bence inadını kır çünkü biz yaşadık aynı şeyi halam sezeryan oldu farklı şehirdeydi ani kordon dolanması yüzünden sonra kimse gidemedi tabi oda kendince tribe girdi istemiyorum kimseyi dedi sabahına yanına gittik ama akşama geri gönderdi herkesi 1 hafta sonra bi haber geldi dikişleri iltahap kapmış ve tekrar hastaneye kaldırılmış 1 hafta ben refakatçi kaldım bebeğini emziremedi sütü kesildi bide sütlü olduğu için antibiyotik vermeden iltihabı hergün iki kere çok acılı bi şekilde temizlediler çığlıklarını hala unutamıyorum yani gözünü korkutmak istemem ama biz çok acı yaşadık desteksiz olmuyor kolay bi süreç değil doğum ve lohusalık 😔