Selam kızlar..
Bazı sebeplerden dolayı normal doğumu tercih edemicem Allah izin verirse Sezaryen ile doğum için konuscam doktorumla kaçıncı haftada gün vermeye başlıyorlar ilk önce onu öğrenmek istiyorum.. diğeri ise kimse yanımda olmayacak eşim hariç onunda zaten bı destegini beklediğim pek söylenemez asla burnumu düşürüpte zorlanıyorum yapamıyorum demek istemiyorum.. merak ettiğim sezaryenden sonra zorlanirmiyim tek başıma yapabilirmiyim nelerle karşılaşirm kimseye boyun eğmek yardım dilenmek istemiyorum asla ne şekilde rahat ederim heemn nasıl toparlarim bana bu konuda destek olurmusunuz ?