Asafff FeriDee benim gebeliğim çok problemli geçiyor her an ayrı bi sıkıntı var o yüzden Zeki beyle devam etmek istiyorum çok iyi ilgileniyor Doğumda şubatın ortası nasip olursa bu yüzden hastane netleşmesi lazım Kararsızım
AslhanGnsevenVarl Asafff kendini hangisinin yanında rahat hissediyorsan o olmalı bence doktorun Yani ben öyle karar verdim doğum anı en özel anımız sonuçta rahat olmamız lazım için rahatsa sıkıntı yok canım 😊
Asafff AslhanGnsevenVarl evet inş hayırla kurtuluruz ben gebelikten korkuyorum artık ilk bebeğim ama artık bu süreçteki yaşadıklarımdan sonra Rabbim verirse olur ama ben düşünmüyorum ikinci bir gebeliği 😔
Elifveoglu AslhanGnsevenVarl aynen ben de seviyorum başta soğuk gelmişti ama tanıdıkça o da alıştı 😂 Hastane odasına filan baktın mı sen nasıl acaba bi de fotoğrafçı kabul ediyo mu bunları öğrenmem lazım bi dahaki kontrolde 🤗
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu ya bende istiyorum fotoğrafçı ama daha odaya falan bakmadım 5 ay var diye
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu ya bizede 12.haftada kız gibi dedi ama bugün sabah gittik bu kezde erkek olma ihtimali daha yüksek dedi bebiş göstermiyor ki 😂😂
Elifveoglu AslhanGnsevenVarl ben bi dahaki gitmemde sorucam bakalım doğum fotoğrafçısı da bi taneymiş heralde kayseride öyle duydum 🤔
Elifveoglu AslhanGnsevenVarl hadi yaa 14te göstermişti bizimki çikolata filan yiyip gitmiştim çok hareketliydi o gün 😂
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu ismi ne senin bulduğunun bende bi tane buldum da önce eşimi ikna etmem gerek istemiyor o 😂😂
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu ya bende hep yiyorum ama ya elini kapatıyor yada poposunu dönüyor 😒😂😂 pazartesi tekrar gideceğim bakalım inşallah gösterir kız dediği için kıza alıştık biraz 😊😊
Elifveoglu AslhanGnsevenVarl ismi zeynep ak instagramda sayfası var bakarsan 1500müş fiyatı bana biraz fazla geldi benim de eşimi ikna etmem lazım tabi 😂
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu ay benim bulduğum da o ama 1500 cidden fazla zaten Doğuma 1200 vericez eşim hayatta izin vermez 😂😂
Elifveoglu AslhanGnsevenVarl aynen doğumdan pahalı 😂 Bakalım bi kız daha var aslında ama kayseride olursa o daha uyguna yapacak inşallah 😂
AslhanGnsevenVarl Elifveoglu benim eşim sıkıntılı yaaa kendisi çok telaşlı olduğu için o an fotoğrafla mı uğraşcaz diyip izin vermiyor ama ben çok istiyorum bakalım hayırlısı canım 😊