Arkadaşlar Kızılay hastanesi hakkında ne düşünüyorsunuz benim doktorum Zeki Yılmaz dışardan olduğu için ya Acıbadem yada Kızılay sesi Zeki hoca hem kendine ayrı hem hastaneye ayrı olunca Acıbadem baya pahalıya geliyor Kızılay'ı da ben bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?