Merveilkcan Ozlemgztk cebeci tıp fakültesine ne zaman kayıt oldun canım ben ilk hamileligimi öğrendiğim zaman pandemi ilk başıydı yeni gebe almıyoruz dedi şuan alır mi acaba
Ozlemgztk Merveilkcan 12. Haftamda basladim canım 19 haftadan sonra almiyolar o zamana kadar takibe başlaman gerekiyor.
Lebis6 Busranur_06 Gazi hastanesine gidiyorum canım memnunum ben eşimin kuzenide orda doğum yapmış onların tavsiyesiyle oraya gitmeye karar vermiştik
Lebis6 Ayshe3507 memnun kalmamış gidenler için yanlış bilgiveriyorlar bebekle ilgili diye duydum Çok detaylı bilmiyorum herkes ye bana oraya gitme demişti
Ozlemgztk Hemsiremom seninki daha ıyiymis bak benim de dayım orda çalışıyor o yüzden oraya başladım birazda :)