Canım ben özele gidiyordum ama eşimin personelın sami ulus beştepe şubesine gidiyordu tavsıye ettı oraya gittim ve hep oraya gidiyorum 36+4 oldum valla cok memnunum randevu bulamadıgım zaman sabah erken gidiyorsun muane edıyorlar kadın doğum oldugu için