Bizde kan uyuşmazlığı var hamilelik sürecinde bir sıkıntı olmadı ilk gebeliğimdi test yapıldı antikor geliştirmediği için iğne yapmadılar. Doğumdan sonra bebeğimin kan grubu pozitif olunca kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar. Sonraki gebelikte sorun olmaması için.