İlk hamileliğim de doğumdan sonra vuruldum. 2. Hamileliğim Gebeliğimi ilk öğrenip bebeği gördüğümüz de diğer tahliller ile birlikte indirekt coombs testi yapıldı negatif cıktı. 28. Hafta da test tekrarlandı ve yine negatifti. Doktorumuz zaten negatifte cıksa pozitifte çıksa da 28. Hafta da iğne vurulcagımı söylemişti ki öyle de oldu. Doğumdan sonra tekrar iğne vurulacagim.