Emire-09 bunlar şekeri yükseltiyor mu yani demek istediğim bünye meselesimi benim açlık şekeri sınırda çıkmış 97 Bi hafta sonra verdiğimde de 102 ama şerbetli vs tatlı pudingler vs pilav çok yediğim için bence böyle çıktı diye avutuyorum bende istediğim gibi yemek istiyorum şuan 8+2yim ne zaman düzeliyor bu şeker ya hamileliğin tadını çıkarmak istiyorum 🤗 🤗 benim Bi arkadaşım vardı hergün tatlılar hamurlar çikolata vs yiyiyordu, benim bünyemmi zayıf 🤣sinirlerim bozuluyor bazen ya