Biberonu uzun süreli kullanmanızı önermem çünkü ne kadar sık temizlesek kaynatsakta içinde illa ki bakteri vs. oluyor 3 ayda 1 gibi değiştiriyorum ben. Yenidoğan zaten anne sütüde mamada alsa 6 aya kadar 125 ml geçmez tek seferde içtiği 125 olandan alabilirsiniz ilk etapta. Şuan 1,5 yaşında oğlum 330 ml olandan içiyor mamayı tek seferde bazen o bile çok geliyor. Hala 3 ayda 1 yeniliyorum. Dr brownsla aventi dönüşümlü kullanıyorm 3-4 tane biberonumuz var şuan 🙈 İnşallah sütünüz olur hiç gerek kalmaz biberona 😊